Orbánék kicsinyes bosszúja sokadszorra okoz problémát a fővárosban. Ezúttal a tömegközlekedés fejlesztését akadályozzák. Ez rosszul érinti a budaiakat is.
Budapest legnagyobb zöld járműfejlesztését akarja a kormány megakadályozni, sajnos ez Zuglót is rosszul érintené.
A fejlesztés több mint 1,5 millió budapestit tizenkilenc kerületben közvetlenül, közvetetten pedig 3 millió embert érintene. "Ez az a terv, amit a kormány meg akar akadályozni. Megígérték rá a pénzt, de - ismét - megszegték a szavukat" - fogalmazott a főpolgármester.
Nem hagyjuk, hogy kicsinyes hatalmi szándékok miatt a kormány szembe menjen a budapestiek érdekeivel. Ha kell, elmegyünk a falig, ha kell, azon túl is - szögezte le Karácsony.
Kényelmes, alacsonypadlós villamos közlekedhetne Hűvösvölgybe
Alacsony padlós villamosok érkeznének Kispestre és Pestszentlőrincre az 50-es, Budafokra, Újbudára, Hűvösvölgybe az 56-os, Angyalföldre és Újpestre a 14-es, Újpalotára a 69-es, Kőbányára a 28-as, Józsefvárosba és Ferencvárosba a 24-es, Kispestre a 42-es, Pesterzsébetre a 52-es és az 51-es, Újbudára a 41-es villamos vonalára - tudatta.
Vonalfejlesztéseket és -hosszabbításokat terveznek közvetlen belvárosi kapcsolatokkal Zuglóban - közölte a főpolgármester, megemlítve, hogy a Vizafogó lakótelep irányába, a XIII. kerületben zéróemissziós troli járna.
Ugyancsak trolifejlesztésre készülnek Józsefvárosban a Tisztviselőtelepen keresztül a belváros és a Népliget között. Trolifejlesztést terveznek a Kőbányai úton a 9-es busz útvonalán Kőbányára. A belváros légszennyezésének csökkentése érdekében a Bajcsy-Zsilinszky út - Kiskörút - Baross utca vonalon a dízel buszokat trolikra cserélnék.