Magyarország közlekedési helyzetére jóindulattal sem mondható, hogy megfelelne az európai elvárásoknak, de az észak-alföldi régió még az országos átlagot is alulmúlja. Elmondaná a véleményét? Most megteheti!
A 2022-es kormányváltást követően a Momentum képviselői arra vállalkoznak, hogy megalkossák a régió új, egységes közlekedési koncepcióját. Ehhez azonban mi is kelleni fogunk.
Csupán egy kérdőív kitöltésére van szükség, amit ezen az oldalon érhet el. Kiss László, a párt előválasztási jelöltje arra biztat minket, hogy osszuk meg a véleményünket, javaslatainkat, hiszen mi szembesülünk napi szinten a hiányosságokkal. Mint írja:
a Fidesszel ellentétben mi nem gondoljuk, hogy mindent jobban tudunk azoknál, akiket nap mint nap érintenek a régió közlekedésének problémái.
Melyek ezek? A magyar utakon autózva tapasztaljuk csak igazán, mennyire távol állunk az európai színvonaltól. Bár az utóbbi 20 évben beindult az autópálya-hálózat fejlesztése, erről is elmondható, messze elmarad a nyugat-európai átlagtól. A vasúthálózat korszerűtlen, a szolgáltatás pedig a legtöbbször kritikán aluli – és nagyjából ugyanez jellemzi a buszos közlekedést.
Előválasztás: A Momentum Kiss Lászlót indítja a Hajdúságban
„Változás kell. Ennek a változásnak az elhozatalára, a helyben élők, az itt dolgozók képviseletére vállalkozom. Tartsatok velem!” – kéri a párt fejlesztéspolitikusa bemutatkozó videójában.
Kiss László: A kistelepülések nélkül nincs kormányváltás!
Mindenkinek lehetővé kell tenni, hogy részt vehessen az előválasztáson! – vallja a Momentum fejlesztéspolitikusa.
Kiss László: A kormány sem a megélhetésünket, sem az egészségünket nem védte meg
Miközben a kormány Brüsszelt szidja, az Unió milliárdokkal támogatja a magyar munkahelyek megvédést. Hol van ez a pénz? – kérdezi a Momentum fejlesztéspolitikusa.