A TV2 hazudott Juhász Péterről - négy év kellett, hogy ezt kimondja a bíróság

A TV2 hazudott Juhász Péterről - négy év kellett, hogy ezt kimondja a bíróság

Iszonyatosan sok helyreigazítást kell közölnie a kormánypropagandát harsogó Tv2-nek, amiért undorító hazugságokat állítottak 4 éve Juhász Péterről.

2,5 millió forint

A TV2 ennyi pénzt kell, hogy fizessen Juhász Péternek, az egykori Együtt elnökének. A csicskamédia azért fizet sérelemdíjat Juhásznak, mert undorító hazugságokat állítottak róla még 4 éve. 

A bíróság most másodfokon mondta ki, hogy a kifogásolt cikkek lejárató szándékkal jelentek meg a TV2-n.

Nagyon hosszú helyreigazítást kell majd felolvasniuk a Tényekben.

A TV2 Tények heteken keresztül hazudozott arról, hogy Juhász Péter a börtönben ülő Portik embere. Ezt el kell majd mondaniuk a műsorban is. Mivel összesen 16 állításról kell elmondani, hogy hazugság volt, nagyon hosszú helyreigazításra számíthatunk. Amennyiben nem olvassák fel az ítéletet, Juhász Péter végrehajtást fog kérni. 

Szomorú, hogy 4 évet kellett várni, a hazugság megítélésére. 

Juhász Péter Facebook-oldalán kommentálta a bírósági ítéletet. Mint írta,

Nem a valóságról akarnak tájékoztatni, nem újságírók. Propagandisták. És most már papírjuk van erről is

Messenger csatorna

Iratkozz fel
és küldjük a lényeget!

Feliratkozom
  • 2020.09.28

A piáló Orbán Viktorral ünnepelhetjük az egymillió alkoholista országát

10 éves a pálinkafőzés szabadsága, a miniszterelnök ezt pálinkanyakalással ünnepelte meg. Így mutat példát a fiataloknak egy felelőtlen vezető.

  • 2020.09.28

DK: Már Matolcsyék is elismerik, hogy brutális áremelkedés vár ránk

A Demokratikus Koalíció arra szólítja fel a kormányt, azonnal kezdjen gazdasági válságkezelésbe.