Folytatódik az elmúlt 30 év legnagyobb útfelújítási programja a kerületben. A nyár közepéig olyan útszakaszok újulnak meg, illetve válnak biztonságossá, amiket már sok-sok éve szidunk lakosként és autóként egyaránt.
Jelenleg több útszakaszon dolgoznak párhuzamosan a kerületben. A Nagykőrösi út hamarosan elkészül, a Bajcsy-Zsilinszky út már elkészült, a Halomi út felújítását , és hamarosan a Kisfaludy utca következik.
A Nagykőrösi út Eke utca és Dózsa György utca közötti szakasza május végére, jóval a tervezett határidő előtt elkészül. A gördüékeny munka részben a jó időjárásnak és kivitelező hozzáállásának is köszönhető.
Az útszakaszt átvizsgálták a közművek szakemberei. Ennek során kiderült, hogy az út házak felőli oldalán több fát gázvezetékre ültettek korábban, ezek veszélyeztették a környezetüket és a háztartásokat. Több menthetetlen, balesetveszélyes fa is volt köztük. A vasút felőli oldalon, a MÁV területéhez tartozó részen pedig a vízvezetékek felé nőttek főként gyomfák. Sajnos ezeket a fákat el kellett távolítani, így elhárítva a veszélyeket. Ősszel pótolni fogják az összes fát megfelelő helyekre elültetve. Ezzel nemcsak az úttest vált biztonságossá, hanem a környezete is.
Bajcsy-Zsilinszky rekord gyorsasággal
Március 25-én kezdték el a Selmecbánya utca és Május 1. tér közötti szakasz felújítását, és május végére tervezték a befejezését. Ennek ellenére május elejére elkészült az út. Itt is a kedvező időjárás, illetve a már rutinos kivitelezés és projektvezénylés miatt sikerült lefaragni sokat a határidőből.
Három hét alatt megújulhat a Halomi út
Május 6-án elkezdték a Halomi út felújítását. Budapest Főváros újítja fel az Iparvasút és a Marosvásárhely utca közötti szakaszt. Előreláthatóan május végére, június elejére végeznek a munkálatokkal. 2020-ban a főváros a Királyhágó és Marosvásárhely utca közötti szakaszt már felújította a Halomi úton.
Teljes pályaszerkezet csere a Kisfaludy utcában
Amint elkészül a Halomi út, egyből elkezdődik a Kisfaludy utca felújításának az első üteme. Ez a Nemes és Lenke utcák közötti rész teljes megújulását jelenti. Nemcsak aszfaltoznak, hanem a teljes pályaszerkezet kicserélik. Ezzel együtt megoldják az vízelvezetési problémát is, ugyanis az út mélypontján jelenleg felgyülemlik a víz esőzéseknél.