Az 50-es villamos két kispesti megállójának akadálymentesítését végezhetik el ebben az évben.
Nagy előrelépés, hogy az 50-es villamos Kossuth tér és Árpád utca megállói is akadálymentesek lehetnek. A fejlesztéséről Burány Sándor írt közösségi oldalán.
További munkálatokra lehet szükség ahhoz, hogy itt is alacsonypadlós villamosok járhassanak, de a magasabb megállók addig is csökkenthetik a felszállás kényelmetlenségét.
Ahogy ez már megtörtént a kispesti 42-es villamos vonalán, ahol járni fog alacsonypadlós, légkondicionált, kamerával ellátott CAF-villamos is. Egy ilyen villamos mintegy 700 millió forintba kerül, amit szinte teljesen egészében az EU fizetett.
Ahhoz, hogy egészségesebb, zöldebb Budapesten élhessünk, nagy szükség van a közösségi közlekedés fejlesztésére. Az EU és az új demokratikus magyar kormány együttműködése lesz a garancia erre. Ennek érdekében szavazófülkékben tehetünk 2022-ben.
Azok is kényelmesen utazhassanak, akiket nem magánrepülő visz
Burány Sándor szerint szükség van a kispesti villamosközlekedés fejlesztésére, amit az Európai Unió most 700 millió forinttal támogatott.
Burány Sándor: Orbán 42 milliárdot fizet rá a pénzünkből Mészáros Lőrinc erőművére
A kormány garasoskodik, ha a válság miatt bajba kerülteknek támogatást kell adni, de tízmilliárdok folynak el az Orbán-kormány rossz döntései miatt.
Burány Sándor összeszámolta hány milliárd forinttal rövidítettek meg minket Orbánék mostanában
Kőbánya és Kispest országgyűlési képviselője csak a legdurvább ügyeket, a legnagyobb lopásokat vette sorra. A néhány milliárdos kisebb helyi mutyikról még nem is beszéltünk.
Burány felszólalt a bérek és a nyugdíjak elértéktelenítése ellen
Kőbánya-Kispest ellenzéki képviselője parlamenti felszólalásában azt kérdezte a kormánytól, hogy betartják-e a minimálbér emelésére vonatkozó ígéreteiket, illetve az iszonyatos áremelkedésekre való tekintettel tervezik a nyugdíjak további emelését. Nem kapott normális választ.
Burány Sándor: Csak a széles körű együttműködés képes legyőzni az Orbán-rendszert
Kőbánya és Kispest ellenzéki képviselője a kormányváltási terveken kívül beszélt még a választókörzet problémáiról, az utak minőségéről, vasútfelújításról, önkormányzati bérlakásokról. A VIP magazinban megjelent interjúját szemléztük.