A Bóly és Ivándárda közötti 20 km-es szakasz 90 milliárd forintból épül, de értelme majd csak akkor lesz, ha a horvátok is megcsinálják a saját útjukat a határig.
Ha az M6-os meghosszabbításáról és a mohácsi Duna-hídról van szó, akkor a leggyakrabban terveket és ígéreteket hallunk csak Hargitai Csabától.
Most a KDNP-s országgyűlési képviselő azt mondja a napokban elindult beruházásról, hogy a Mohács500 elnevezésű program első jelentős eleme, amelynek megvalósulásával a régió elzártsága megszűnik, a nemzetközi úthálózat részévé válik. Sőt, a sztrádaépítés Mohács logisztikai központtá válásához is nagy lépés, amit újabbak követnek majd, a már tervezés alatt álló, a Dunán átvezető autópályahíd és az új közforgalmú kikötő megépítése.
Az iszonyúan drága beruházás elindult, de ahogy a Mohácsi Újság fogalmazott, az építkezésnek természetesen csak akkor van értelme, ha a horvátok is megépítik gyorsforgalmi útjukat Eszéktől a határig. Erről áprilisban Szijjártó Péter jachtminiszter megegyezett horvát kollégájával, ennek alapján a projektnek legkésőbb 2023-ig el kell készülnie.
Megkezdődhet az elképesztően drága baranyai meghosszabbítása az M6-osnak
A STRABAG és Szíjj László cége, a Duna Aszfalt közösen építhetik meg a 20 km-es szakaszt, ami több mint 90 milliárdba kerül majd nekünk.
Vajon átkelhetünk-e valaha a mohácsi Duna-hídon?
Az elmúlt időben egyre több az ellentmondásos információ az M9-es autópálya, és a mohácsi híd kapcsán. Vajon elkészül valaha?
Hargitai János megint a mohácsi Duna-híddal kampányol
Terveket és ígéreteket már éppen eleget hallottak a baranyaiak. Hargitai most azzal jön, hogy a mohácsi hídnak a csata ötszázadik évfordulójára állnia kell. Az 2026. augusztus 29.
Schwarcz-Kiefer Patrik: Hazánk legdrágább autópályája épül Baranyában
Az M6-osról van szó, amivel már egy évtizede adós a kormány. 2008-ban még 35 milliárd forint körüli összegre becsülték a költségeket, manapság már 90 milliárdra – ezt is mind mi fogjuk fizetni, ráadásul Orbán egyik kedvenc vállalkozójának.