Felder Frigyes petíciót indított a március 1. előtti buszmenetrend visszaállításáért. Egy aláírással és megosztással mi is hozzájárulhatunk a sikerhez!
Korábban az EzaLényegen is beszámoltunk róla, hogy a közlekedés „megújítása” totális kudarcba fullad, és sokaknál kiverte a biztosítékot. Az LMP-s Felder Frigyesnek rögtön 4 oka is van rá, miért kellene az egész agyrémet visszacsinálni.
1. Rengeteg ember számára nehézkessé vált, vagy ellehetetlenült a közlekedés.
Délután 4 után a külvárosból bejutni lehetetlen, egyes járatok pedig 5 és 7 között nem járnak. Szobrozzunk addig a megállóban, netán gyalogosan vágjunk neki? Ha Szita Károly fizeti a taxit, arról is lehet szó.
2. A vírushelyzet legdurvább időszakában csökkentették 42 százalékkal a járatok számát.
Emiatt az utasuk összezsúfolódnak, elősegítve a járvány még gyorsabb terjedését. A kaposvári adatokat ismerve tényleg úgy gondolják az illetékesek, hogy jó döntést hoztak?
3. Felder nem egyszer, nem kétszer, hanem igen sokszor kérte ki a szakmai adatokat.
Nem kapta meg. Talán mert semmilyen épeszű érv nem indokolja a járatok brutális megritkítását? Mi másra következtethetnék a titkolózásból?
4. Szita Károly sokat emlegetett zöld városában az egyik legzöldebb közlekedési formát lehetetlenítik el.
A polgármester mindenkit kocsiba ültetne, csakhogy ilyen benzinárak mellett ember legyen a talpán, aki ezt bírja anyagilag. Vagy fideszes, nekik biztos telik rá.
Csak akkor tudunk változást elérni, ha a petíciót minél többen aláírjuk! Követeljük, hogy Szita Károly állítsa vissza a március 1. előtt érvényben lévő menetrendet!
A petíciót itt lehet aláírni:
Felder Frigyes: Titkolják, milyen alapon csökkentették Kaposváron a buszjáratok számát
Az LMP-s képviselő a közlekedési cégtől kikérte a szakértői anyagokat, de nem akarják neki odaadni. Két dolog állhat ennek hátterében, mindkettő elég jól megmagyarázza a menetrendi tébolyt.
Felder Frigyes: A Fidesz elsorvasztja a vidéket a közlekedés ellehetetlenítésével
Ha a somogyi fideszes képviselők nem autóval turnéznák végig a falvakat választás előtt, akkor talán nekik is feltűnne a Kaposvár és Várda közötti közlekedési téboly. Vajon Gelencsér Attila mikor ült utoljára vonaton?
Szita Károly zöld városában nőnek a szeméthegyek
Kaposvár polgármestere arra ráér, hogy a tömegközlekedést beszántsa, de a szeméthelyzettel nem boldogul.
Bántja a szemet az Esterházy híd: 30-szorosan van túlvilágítva
Egy fizikus-csillagász mondta meg a frankót a közlekedési központ hídjáról: Túlzottan vakít, olyannyira, hogy 80-szoros az emberi egészségre vonatkozó mérőszám az optimálishoz képest.
Süt a kontárság a közlekedési központ minden egyes eleméről
Az évszázad beruházásnak titulálták, de inkább bizonyult a század legnagyobb baklövésének. Az MSZP-s Árok Kornél a buszpályaudvar környékét örökítette meg az utókornak, tengernyi hibájával együtt.