A kormány az M0-son közlekedőket megsarcolja, a tömegközlekedést használókat pedig csak hitegeti! Az M0-ás autóút fizetős szakaszainak ingyenessé tételét, valamint a H8-as és H9-es HÉV, valamint a 2-es metró összekötését sürgeti az MSZP.
Kunhalmi Ágnes, az ellenzéki párt társelnöke az MSZP Facebook-oldalán a budapesti Örs vezér teréről közvetített online sajtótájékoztatón azt mondta, Budapest és az agglomeráció élhetősége függ az M0-ás autóút állapotától.
Az autóút egy szakaszának felújítása világított rá arra, a fővárosi dugók egy részét az okozta, hogy a felújítás miatt az úton nagyon nehezen lehetett közlekedni. Amióta ezt a szakaszt átadták, érezhetően könnyebb a városban is közlekedni - mondta Kunhalmi.
Emlékeztetett arra, hogy vannak fizetős szakaszok az M0-áson: az M5-ös autópálya és az M4-es autóút közötti, valamint M3-as autópálya és a 2-es út közötti szakasz, beleértve a Megyeri hidat is.
Felháborítónak tartjuk, hogy immáron másfél évtizede tart csupán az előkészítése a HÉV-metró összekötésének, és ezalatt az idő alatt a fideszes kormány, a fideszes városvezetés, a fideszes polgármester és Szatmáry Kristóf személyében a fideszes képviselő mindössze arra volt képes, hogy koncepcióterveket, illetve részleges engedélyezési terveket készítsen - írja az MSZP társelnöke.
Kunhalmi Ágnes szerint ezek a fizetős szakaszok lassítják a közlekedést.
A díjmentesség egy apró lépés lenne afelé, hogy a Budapesten és az agglomerációban élő hárommillió embernek könnyebb legyen az élete - mondta.
Az MSZP politikusa Palkovics László innovációért és technológiáért felelős miniszterhez fordul az ügyben.
Vajda Zoltán, a Budapest 13-as számú választókerületének MSZP-Párbeszéd által támogatott előválasztási országgyűlési képviselőjelöltje arról beszélt, hogy lassan másfél évtizede tervezik a H8-as és H9-es HÉV, valamint a 2-es metró összekötését az Örs vezér terénél.
Az elmúlt tíz évben azonban nem történt érdemi előrelépés annak ellenére, hogy fideszes volt a főpolgármester, az országgyűlési képviselő és a XVI. kerületi polgármester is.
A tavaly októberben "a Vitézy-Fürjes-tandemhez" kerülő projekt előkészítésére újabb, 2023-as határidőt szabtak -mondta Vajda.
"Totálisan elfogadhatatlannak" nevezte az újabb halasztást, és közölte, írásbeli kérdéssel fordulnak Mager Andreához, a nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszterhez, hogy indokolja meg a projekt késedelmét.
MSZP: a Fidesz vereségre készül, de előtte a lehető legtöbb pénzt ki akarja lopni
Újabban sumákszag terjeng a Fidesz körül. Az MSZP éppen ezért azt követeli, hogy hozzák nyilvánosságra az autópálya-koncesszió háttérszámításait.
Tordai Bence: az autópályákat is ellopja a Fidesz
A Párbeszéd szerint a Fidesz a választások előtt az autópályákat is el akarja lopni. Meglepődünk még ezen? Nem valószínű.
M0–M10–M100: Hazudik, hiteget és használhatatlan megoldásokat kínál a kormány az itt élőknek
A közútfejlesztés ne elsősorban autópályafejlesztésről szóljon - hangzott el a Párbeszéd online sajtótájékoztatóján.
88,6 milliárd forintba fog fájni az M6-os utolsó 20 kilométere
Letették az M6-os befejező szakaszának alapkövét, de arról nem esett szó, hogy nálunk egy kilométer autópálya miért kerül négyszer annyiba, mint a szomszéd horvátoknál.